Kontakt kundeservice

Du er mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon, mail eller chat hvis du har spørgsmål, men mange spørgsmål kan du finde svar på her på hjemmesiden

 

JEG HAR FORTRUDT MIT KØB 

Lav en online returordre 

 

HVOR ER MIN PAKKE? 

Spor pakken eller efterlys den! 

 

JEG HAR EN DEFEKT VARE

Opret en reklamationssag 

 

HVORDAN FÅR JEG EN RETURLABEL 

Læs her om returlabels 

 

HVORDAN FÅR JEG PENGE TILBAGE? 

Har du returneret en vare og skal have penge tilbage, vil disse altid blive tilbageført til det betalingskort, som oprindelig er benyttet til ordren. Tilbageførslen laves samtidig med at du modtager en kreditnota pr. mail. Efter tilageførslen er lavet vil der typisk gå én bankdag før pengene er på kontoen. Har du betalt med MasterCard kan der gå længere tid, men det afhænger af din bankaftale.

 

KAN JEG AFHENTE HOS LØBESHOP? 

Nej, det er desværre ikke muligt at afhente en ordre hos Løbeshop. Alle ordrer leveres til en pakkeshop eller direkte til din adresse afhængig af den leveringsmetode du vælger.

 

FIND FLERE SVAR I VORES FAQ 

Gå til FAQ 

 

Kan du ikke finde svar online, kan du sende en mail på info@loebeshop.dk eller ringe

 

Tlf. 86 98 36 14


Mandag - Torsdag 9:30 - 17:00

Fredag 9:30 - 16:00