Hold altid dit Garmin Vivosmart HR+ ur opdateret med den nyeste software, så udgår du ureglmæssigheder i dataregistering og satelitmodtagelse.
Tilslutte uret til din computer og tjekke for software opdateringer med Garmin Express.
Løser ikke dit problem, så skal du prøve at foretage et master-reset af uret.
Er dit Garmin Vivosmart HR+ ur holdt op med at reagere, eller fryser skærmen pludselig, så prøv at nulstille uret (OBS: data kan blive slettet fra uret!).
Har du brug for at slette al data og personlige oplysninger i uret, så kan du gendanne uret til fabrikstilstand på følgende måde:
ADVARSEL!: ved master reset sletter du alt data på uret, derfor anbefales det at du uploader alt træningsdata til Garmin Connect inden du foretager et reset.
Har du yderligere spørgsmål til dit Garmin Vivosmart HR+ eller skal du have oprettet en reklamationssag, så kan du kontakte Garmin Support. Vi hjælper dig gerne med at oprette en reklamationssag, men hvis du selv gør det er ekspeditionstiden hurtigere og du sparer et par dages ventetid. Garmin kan også let svare på hvorledes dit ur er omfattet af en reklamation.
Læs vejledningen til oprettelse af en reklamationssag her
For videresalg af dit ur anbefaler vi at du også udfører et master reset, for beskytte egne data. I Garmin Express skal du også frakoble uret fra din Garmin Connect konto. Dette gøres under værktøjer.