Der bliver løbende udviklet på softwaren til Garmins enheder - det er ingen undtagelse ved Vivosmart. Sørg derfor altid for at have nyeste version af softwaren installeret, så mindsker du risikoen for ustabilitet. Vi har her lavet en lille guide til hvordan du forebygger og evt. udbedrer fejl.
Skal du videresælge eller oplever du funktionelle problemer med dit Vivosamrt ur. Kan du prøve at nulstille enheden til fabriksindstillingerne. Al data i enheden vil blive slettet.
Hvis enheden bliver brugt af en anden person, bør du logge ind på din Garmin Connect-konto, og fjern enheden fra din konto. De tidligere data vil ikke blive slettet fra Garmin Connect er det kun forbindelsen mellem enheden og konto der fjernes.
Der er ikke kommet guide endnu, til hvordan du laver master reset af VivoSmart.
Har du problemer med at opdatere dit Garmin VivoSmart, så skal du først sørge for at tilslutte uret til din computer og downloade Garmin Express. Den samlet guide finder du her
Har du købt Garmin uret ved løbeshop.dk og er der forsat problemer med dit ur, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 86 98 36 14. Du er også altid velkommen til at kontakte Garmins danske kundeservice på 48 10 50 50.
Skal der oprettes en reklamations-sag på dit Garmin ur, så kan du finde vejledingen til oprettelse og indsendelse af dit Garmin ur her
Hvis du har tilkøbt pulsbælte til dit Garmin VivoSmart, kan du læse her hvordan du vedligeholder det. Hvis du oplever forringet forbindelse imellem dit ur og pulsbælte, vil det også være en god ide at følge denne guide.
Hvis du ikke finder svaret her på siden, så er manualen til Garmin VivoSmart her på engelsk, da der ikke er kommet dansk online manual endnu.