Hold altid dit Garmin Vivomove ur opdateret med den nyeste software, så udgår du ureglmæssigheder i dataregistering.
Tilslutte uret til din smartphone og tjekke for software opdateringer i Garmin Connect
Løser ikke dit problem, så skal du prøve at foretage et master-reset af uret.
Er dit Garmin Vivomove ur holdt op med at reagere, eller fryser skærmen pludselig, så prøv at nulstille uret (OBS: data kan blive slettet fra uret!).
ADVARSEL!: ved master reset sletter du alt data på uret, derfor anbefales det at du uploader alt træningsdata til Garmin Connect inden du foretager et reset.
Har du yderligere spørgsmål til dit Garmin Vivomove eller skal du have oprettet en reklamationssag, så kan du kontakte Garmin Support. Vi hjælper dig gerne med at oprette en reklamationssag, men hvis du selv gør det er ekspeditionstiden hurtigere og du sparer et par dages ventetid. Garmin kan også let svare på hvorledes dit ur er omfattet af en reklamation.
Læs vejledningen til oprettelse af en reklamationssag her