Garmin Vivomove

 

Hold altid dit Garmin Vivomove ur opdateret med den nyeste software, så udgår du ureglmæssigheder i dataregistering.

Tilslutte uret til din smartphone og tjekke for software opdateringer i Garmin Connect

Løser ikke dit problem, så skal du prøve at foretage et master-reset af uret.  

Nulstiller af Garmin Vivomove

Er dit Garmin Vivomove ur holdt op med at reagere, eller fryser skærmen pludselig, så prøv at nulstille uret (OBS: data kan blive slettet fra uret!).

  1. Hold knappen knappen inde i 15 sekunder 

ADVARSEL!: ved master reset sletter du alt data på uret, derfor anbefales det at du uploader alt træningsdata til Garmin Connect inden du foretager et reset.

Garmin Support og reklamation

Har du yderligere spørgsmål til dit Garmin Vivomove eller skal du have oprettet en reklamationssag, så kan du kontakte Garmin Support. Vi hjælper dig gerne med at oprette en reklamationssag, men hvis du selv gør det er ekspeditionstiden hurtigere og du sparer et par dages ventetid. Garmin kan også let svare på hvorledes dit ur er omfattet af en reklamation. 

Læs vejledningen til oprettelse af en reklamationssag her

Manual til Vivomove

Mangler du manualen til Garmin Vivomove - Klik her