Garmin Vivofit 2 FAQ
Hjælp til selvhjælp vedr. Vivofit 2?
Vivofit 2 er en stabil og let anvendelig aktivitetstracker, som vi sjældent oplever problemer med. Dog er det afgørende for stabiliteten, at du sørger for at holde softwaren opdateret til nyeste version - på samme måde, som du sikkeret kender fra din mobiltelefon. Her har vi lavet en guide, som bl.a. informere om hvordan du opdaterer.
Sådan nulstiller du Garmin VivoFit 2:
Skal du videresælge eller oplever du funktionelle problemer med dit Vivofit ur. Kan du prøve at nulstille enheden til fabriksindstillingerne. Al data i enheden vil blive slettet.
Hvis enheden bliver brugt af en anden person, bør du logge ind på din Garmin Connect-konto, og fjern enheden fra din konto. De tidligere data vil ikke blive slettet fra Garmin Connect er det kun forbindelsen mellem enheden og konto der fjernes.
- Tryk og hold knappen nede, indtil "SLEEP" vises (ca. 4 sekunder)
- Tryk derefter på knappen 2 gange, hurtigt efter hinanden
- Det fremgår softwareversion fx R 2,10 (vises softwareversionen ikke, skal du trykke på knappen 2 gange hurtigt efter igen)
- Tryk og hold på knappen igen, indtil skærmen viser "PAIR" vises
- Tryk og hold på knappen nede igen i 5 sekunder, for at slukke skærmen.
- Tryk en gang på knappen igen, når "PAIR" mode vises er nulstilling bekræftet.
- Hvis du vil bruge enheden, skal du genindtaste dine indstillinger. Vejledning til dette finder du her på garminconnect.com/vivofit
Mit Garmin ur vil ikke opdatere softwaren, hvordan løser jeg det?
Har du problemer med at opdatere dit Garmin Vivofit 2, så skal du først sørge for at tilslutte uret til din computer og downloade Garmin Express.
Hvordan Skifter jeg batteri min Garmin Vivofit 2?
I filmen vises der hvordan du nemt skifter batteri i din Garmin Vivofit 2 (i filmen er der dog illustreret med en Vivofit, men proceduren er den samme).
Manual til Garmin Vivofit 2
Du finder manualen til Garmin Vivofit her.