Vivofit 2 er en stabil og let anvendelig aktivitetstracker, som vi sjældent oplever problemer med. Dog er det afgørende for stabiliteten, at du sørger for at holde softwaren opdateret til nyeste version - på samme måde, som du sikkeret kender fra din mobiltelefon. Her har vi lavet en guide, som bl.a. informere om hvordan du opdaterer.
Skal du videresælge eller oplever du funktionelle problemer med dit Vivofit ur. Kan du prøve at nulstille enheden til fabriksindstillingerne. Al data i enheden vil blive slettet.
Hvis enheden bliver brugt af en anden person, bør du logge ind på din Garmin Connect-konto, og fjern enheden fra din konto. De tidligere data vil ikke blive slettet fra Garmin Connect er det kun forbindelsen mellem enheden og konto der fjernes.
Har du problemer med at opdatere dit Garmin Vivofit 2, så skal du først sørge for at tilslutte uret til din computer og downloade Garmin Express.
I filmen vises der hvordan du nemt skifter batteri i din Garmin Vivofit 2 (i filmen er der dog illustreret med en Vivofit, men proceduren er den samme).
Du finder manualen til Garmin Vivofit her.