Garmin Fenix5 FAQ
Hjælp til selvhjælp vedr. Fenix 5 HR?
Skulle uheldet være ude og du oplever driftproblemer med din Garmin Fenix 5, så har vi her lavet en guide til bl.a. nulstilling af enheden, hvilket afhjælper de hyppigst opståede problemer.
Start altid med at tjekke om softwaren på uret er updateret. Brug Garmin Connest til at opdatere dit Fenix 5 ur med.
Nulstill og sletning af data i Garmin Fenix 5
Er dit Garmin Fenix 3 ur holdt op med at reagere, eller fryser skærmen pludselig, så prøv at nulstille uret.
- Hold LIGHT knappen nede i mindst 25 sek.
- Tryk på LIGHT knappen, når uret har lukke ned og viser sort skærm. Efter ét sek tændes uret igen.
Har du brug for at slette al data og personlige oplysninger i Fenix 5, så kan du gendanne uret til fabrikstilstand på følgende måde:
- Hold UP/MENU nede
- Vælg INDSTILLINGER – System – Gendan standartindstillinger
- Vælge JA
ADVARSEL!: ved master reset sletter du alt data på uret, derfor anbefales det at du uploader alt træningsdata til Garmin Connect inden du foretager et reset.
Videresalg af Garmin Fenix 5
For videresalg af dit ur anbefaler vi at du også udfører et master reset, for beskytte egne data. I Garmin Connect skal du også frakoble uret fra din Garmin Connect konto. Dette gøres under værktøjer.
Garmin Support og reklamation
Har du yderligere spørgsmål til dit Garmin Fenx 5 eller skal du have oprettet en reklamationssag, så kan du kontakte Garmin Support. Vi hjælper dig gerne med at oprette en reklamationssag, men hvis du selv gør det er ekspeditionstiden hurtigere og du sparer et par dages ventetid. Garmin kan også let svare på hvorledes dit ur er omfattet af en reklamation.
Læs vejledningen til oprettelse af en reklamationssag her
Instruktionsvideoer til Garmin Fenix 5
Vil du vide mere om hvordan nogle af urets avancerede indstillinger virker, så kan vi anbefale at se disse videoer fra Garmin.
Introduktionsvideo til Garmin Fenix 5
Placering af Garmin Fenix 5 på håndleddet
Manualen til Garmin Fenix 5
Du finder manualen til din Garmin Fenix 5 urerne her