Garmin Edge 820 FAQ

Edge 820


  

Fejl på min Garmin Edge 820 cykelcomputer, hvordan løser jeg det?

Hvis du har problemer med din Edge 820 cykelcomputer, eller har du bare spørgsmål til brugen generelt, så kan du måske finde svarene her. Vi har lavet en lille "hjælp-til-selvhjælpsguide" hvor vi giver svar på de mest stillede spørgmsål.

Start altid med at tjekke om Computeren er opdateret med den nyeste software.

Tilslutte uret til din computer og tjekke for software opdateringer med Garmin Express.

Download Garmin EXPRESS her

Løser ikke dit problem, så skal du prøve at foretage et master-reset af uret.  

 

Sådan laver du et master-reset af din Edge 820

Oplever du problemer med at skærmen fryser eller at Edge 820 ikke kan finde satellitterne, så kan de være en fejl i softwaren, som kræver et Master Reset af enheden. Du kan let selv lave et Master Reset af din Garmin Edge 520.

  1. Hold power knappen inde i 10 sekunder (Så slukker computeren)
  2. Computeren nulstilles og tændes igen.

Har du brug for at slette al data og personlige oplysninger i Edge 820, så kan du gendanne uret til fabrikstilstand på følgende måde:

  1. Mens uret er tændt vælges:
    Dansk sprog: Menu > Indstillinger > System > Nulstilling af enhed > Fabriksindstillinger > OK

ADVARSEL!: ved master reset sletter du alt data på uret, derfor anbefales det at du uploader alt træningsdata til Garmin Connect inden du foretager et reset.

Garmin Support og reklamation

Har du yderligere spørgsmål til dit Garmin Edge 820 eller skal du have oprettet en reklamationssag, så kan du kontakte Garmin Support. Vi hjælper dig gerne med at oprette en reklamationssag, men hvis du selv gør det er ekspeditionstiden hurtigere og du sparer et par dages ventetid. Garmin kan også let svare på hvorledes dit ur er omfattet af en reklamation. 

Læs vejledningen til oprettelse af en reklamationssag her

Manualen til Garmin Edge 820

Du finder en dansk manualen til din Garmin Edge 820 her.