JULEUDSALGET ER I GANG - KLIK HER OG SE ALLE VARER PÅ UDSALG

×

Garmin Vivofit FAQ


 

Hjælp til selvhjælp - Garmin Vivofit 

Oplever du problemer med din Vivofit, eller har du spørgsmål til brug eller vedligeholdelse? Her har vi lavet en lille guide så du selv kan løse nogle af de mest normale udfordringer.

 

 

Sådan nulstiller du Garmin VivoFit:

Skal du videresælge eller oplever du funktionelle problemer med dit Vivofit ur. Kan du prøve at nulstille enheden til fabriksindstillingerne. Al data i enheden vil blive slettet.
Hvis enheden bliver brugt af en anden person, bør du logge ind på din Garmin Connect-konto, og fjern enheden fra din konto. De tidligere data vil ikke blive slettet fra Garmin Connect er det kun forbindelsen mellem enheden og konto der fjernes.

  1. Tryk og hold knappen nede, indtil "SLEEP" vises (ca. 4 sekunder)
  2. Tryk derefter på knappen 2 gange, hurtigt efter hinanden
  3. Det fremgår softwareversion fx R 2,10 (vises softwareversionen ikke, skal du trykke på knappen 2 gange hurtigt efter igen)   
  4. Tryk og hold på knappen igen, indtil skærmen viser "PAIR" vises   
  5. Tryk og hold på knappen nede igen i 5 sekunder, for at slukke skærmen.
  6. Tryk en gang på knappen igen, når "PAIR" mode vises er nulstilling bekræftet.
  7. Hvis du vil bruge enheden, skal du genindtaste dine indstillinger. Vejledning til dette finder du her på garminconnect.com/vivofit  

Mit Garmin ur vil ikke opdatere softwaren, hvordan løser jeg det?

Har du problemer med at opdatere dit Garmin Vivofit, så skal du først sørge for at tilslutte uret til din computer og downloade Garmin Express. Den samlet guide finder du her

 

Hvordan udskifter jeg batteri Gamin Vivofit?

Her er en film fra Garmin, der viser hvordan du nemt skifter batteri i din Vivofit.  



 

Manual til Garmin Vivofit

Du finder manualen til Garmin Vivofit her.