JULEUDSALGET ER I GANG - KLIK HER OG SE ALLE VARER PÅ UDSALG

×

Opret reklamationssag

Vi beklager at du oplever problemer med dit Garmin produkt


Da vi oplever at langt størstedelen af de problemer, som opstår med Garmins produkter, kan løses med en master reset eller software opdatering, vil vi anbefale dig at se vores guide til fejlløsning af de enkelte produkter. Klik på på den model du har, under produktservicefanen. 

Har du allerede forsøgt med vores fejlretningsguide uden held, kan du fortsætte med reklamationsoprettelse her.

 

Reklamationssag til Garmin 

Vi vil bede dig have ulejlighed med at oprette en reklamationssag her. Det sker direkte på Garmin kundecenter og uret skal sendes direkte til Garmin, da vi ikke selv kan / må reparere produkterne.
 
Du modtager efterfølgende en mail med relevante bilag. Et eksemplar som er til dig, et der skal sendes med uret samt en adresselabel.
 
Medmindre du er blevet oplyst andet, så skal du kun indsende selve produktet. Du skal ikke medsende kabler, hukommelseskort eller tilbehør. Tilbehør bliver som udgangspunkt ikke returneret.
 
Garmin behandler som regel reklamationen inden for 3-4 hverdage, så du ikke skal undvære uret længe.
 
Det servicerapportnummer du får, skal du skrive efter "RMA" på postlabelen.

 


Har du spørgsmål til ovenstående eller til din reklamation, er du meget velkommen til at kontakte os igen på tlf. 86 98 36 14. Du er også altid velkommen til at kontakte Garmins danske kundeservice på Tlf: 48 10 50 50.